Neko-Ryu Karate special workout - Kyoshi Kakhaber Markozashvili (Prof. Dr.)

გაზიარება შექმენი ლუპი
იანვარი 15, 2017
EMBED:
URL:

აირჩიეთ პლეიერის სასურველი ზომა.

  • px
  • px
  • Embed ძველი ვერსია

- ამ ვარჯიშის სწორად შესრულება კარგად ავარჯიშებს ტანდენის ენერგეტიკას და შესაბამისად, ხვეწავს მთლიანი სხეულის ერთიანობას დინამიკაში !!!
- არ "გამოეკიდოთ" დიდი წონებით შესრულებას: ვიდეოში ნაჩვენებ, თითოეულ ხელზე, 17.5 - 17.5 კილოგრამიან სიმძიმეთა "გამობმა" სავსებით საკმარისია აღნიშნული მიზნის მისაღწევად !!!
- ამ კომპლექსის სწორად შესრულების ამოსავალ წერტილს წარმოადგენს შემსრულებლის მიწასთან (იატაკთან) შერწყმა (ქუსლების ყოველგვარი აწევებისა და ტერფთა ტრიალის გარეშე)!!!

მაჩვენე მეტი